Our Chat Room

Monday, December 27, 2010

Zahari Manan Pada Disember 2010

Gambar ini rakam selepas makan tengahri di rumah Tuan Hj Badaruddin Mohd Khatib, Baling,Kedah. Tapi orangnya taklah sebesar mana.Kalau dibandingkan dengan anak gajah mungkin dekat-dekatlah. Aku sampai di rumah Hj Badar agak lewat sedikit. Dua kali TuanHj ini menelefon Aku. Aku sudah sampai di Baling sebelum zhohor lagi. Kali keduaTuan Haji yang pulang dari Mekah ini memberitahu nasi sudah lama sejuk. Aku terpaksa menunggu Tuan Zahari. Pukul 2.10 petang baru guru yang berasal ini muncul dengan birasnya orang Trengganu.
Setiap hujung tahun Zahari mesti pulang ke Kupang,Baling,Kedah. Semestinya. Perjanjian. Walau apapun hujung tahun Zahari pasti pulang ke kampung halaman rumah Bapa mertuanya.

1 comment:

  1. Hari itu ada shakir telepon aku katanya berada di Baling.Aku masa tu kat Alor Setar tapi nak patah balik ke Baling agak jauh.Lagi pun masa dah suntuk sebab aku akan pulang ke KL.Aku sempat berbual dengan Zahari Manan bertanya khabar.suaranya macam tu jugak tapi bila tengok gambar dia terkejut juga aku 3 kali size masa kat college.Tapi tak apalah asalkan dia sihat macam aku dan shakir.cuma Hj Badar aku tak jumpa lagi.Kalau semua adakan reunion lagi baik...

    ReplyDelete