Our Chat Room

Tuesday, March 2, 2010

Gambar TerNOW Orang Kuat PIS 79/80


Mula-mula buka facebook ingat penyanyi pop yeh yeh.
Tak perasan pula aku siapa gerangannya.
Setelah dizom barulah aku tahu,yang sebelum ini aku tak tahu.
Baru sekarang Gua tahu,Norhayati Adam rupanya.
Pasangan yang cukup hebat menurut hematku.
Setianya Yati sanggup berdiri diatas titi
Seorang diri
Menanti Abang A.Razak sampai tenghari.
Penolong Ketua kelas yang cukup rajin.
Sampai ke kelas tercunggap-cunggap.
Sangat friendly dengan semua orang terutama dengan Salim Ketunggap
Sekarang tinggal di Tangkak, Johor.
Selalu turun ke Kedah.
Tapi haram tak pernah singgah ke rumah Aku dan Mamsin!
Al maklumlah pasangan yang cukup sibuk.

3 comments:

  1. Yati tak banyak berubah..masih kelihatan seperti dulu...miss you yati...

    ReplyDelete
  2. Aku setuju dengan kau siti,Yati tak banyak berubah dan masih kelihatan seperti dulu.

    ReplyDelete