Our Chat Room

Monday, March 8, 2010

Tauke Lori


Tolong sikitlah kawan.
Gambar ini bukan pelakon King and I.
Ini gambar terkini,terNOW!
Dia bukan Mr.Kojek.
Dulu dikenali sebagai O.K.K.Golok.
Opsyen seni perusahaan.
Lama dah ucapkan sayonara kepada profesion perguruan.
Dalam lembaran lama ada menyebut dia adalah exco tertinggi Maktab Gaya.
Orang Trengganu yang menetap di Pulau Pinang setelah berkahwin dengan orang Perak.
Sekarang tinggal di Taman Mohd Amin,tak jauh dari Bukit Mertajam.
Malik Ahmad nama diberi.
Terkenal sebagaiTaukeh Lori.
Tak suka makang ikang kari.

2 comments:

  1. Bila aku renung2 aku tak dapat cam kawan aku malik.Aku masih ingat wajah nya masa kat SM Perai.sama-sama mengajar.Betul ke malik ni?? hari ini baru aku sedar dunia telah berubah.wajah juga berubah.tapi malik tetap malik yang aku kenali sekian lama.Kali terakhir aku bertemu malik sekitar tahun 1993.lepas tu aku tak bertemu lagi.Baru ni aku ada sms dia.dia kata nak jumpa aku.aku akan jumpamu bila cuti sekolah nanti.nanti aku akan ajak dia sama2 ke India ikut mamsim dan shakir. Age is just a number.Dont border.Hidup mesti ceria..baru nampak muda macam shakir.Jangan lupa order'ubat'kat shakir.

    ReplyDelete
  2. Malik dah jadi tauke. Pergi India aku ingat Malik tak ada masalah kot.

    ReplyDelete