Our Chat Room

Tuesday, June 1, 2010

Gambar Kalian Masih Segar

Gambar 80an

Salam Kawan-kawan.
Aku doakan kalian semua dirahmatiAllah
Blog Gaya College Class of 78/80 sentiasa dikunjungi oleh kawan dan rakan.
Dalam manis dan pahitnya.
Itu semua perkara biasa.
Adanya waktu Aku dan Mamsin terpaksa delete gambar kawan kita.
Bukan apa-apa.
Itu adalah permintaan mereka.
Seperti kata Mamsin,"Siapa yang kata ok,oklah".
Mamsin tak banyak kerenah.
Dalam pengurusan blog ini Aku selalu berbincang dengan Mamsin dan minta pandangan Salim.
Ada kawan-kawan yang minta disiarkan gambar 80an. Yang lelaki tidak ada masalah.
Mereka tidak banyak kerenah.
Cumanya rakan perempuan.
Suami tak izin.
Gambar lama tu tidak bertudung.
Hampir semua gambar kalian masih ada dalam simpanan Aku.
Aku akan siar setelah berbincang dengan Mamsin dan Salim.


3 comments:

  1. Kita buat blog ni just for fun, bukan ada apa-apa niat lain pun, it's nice to get to meet old buddies again, bukan nak mengurat bini sapa-sapa pun, betul tak Shakir?

    ReplyDelete
  2. Betul Tuan.Jumpa kawan lama cukup seronok. kami sembang panjang dengan Wan Z di starbucks hari,7.30 sampai 9.30 malam.

    ReplyDelete
  3. Salam.Saya teruja dengan inisiatif kalian membuat blog ni.Memori suka duka di MPG adalah titik permulaan kita bergelar cikgu,sejarah yang tak boleh dipadam. Tahniah n keep it up!

    ReplyDelete