Our Chat Room

Monday, May 31, 2010

A Trip to The Land Below The Wind

Salam semua. Shakir & Salim (double S) akan terbang ke Sabah pada 9 Jun nanti dan akan berada di sana sehingga 17 Jun .... wow! best nye. Aku pun pada mulanya plan to be with them tapi work commitment .... terpaksa le tengok saja but anyhow kalau aku dpt free kan diri aku akan join Shakir & Salim later, probably 11 or 12, hopefully aku dapat bersama mereka di tempat ".... where it all started". Harap-harap the trip akan dapat menemukan kembali rakan-rakan yg telah lama terpisah. Mereka merancang untuk travel ke kebanyakkan tempat di sana ... mengimbau kembali nostalgia lama

Actually aku kerap juga ke Sabah, tetapi atas urusan kerja dan tak banyak masa untuk ronda-ronda cari kawan-rakan lama dan lagi pulak aku tak ada contact dengan rakan-rakan di Sabah waktu itu. Alhamdulillah, dengan terbinanya blog Gaya College Class Of 79/80 Shakir telah berjaya menghubungkan kembali silaturrahim yg telah lama terputus dengan kawan-kawan di Sabah. Sepanjang beberapa kali ke sana, aku hanya sempat bertemu dgn Wan Zainuddin shj, kepingin betul aku nak berjumpa kawan-kawan lama, tak kira lah, yg dari Sabah atau Semenanjung.

Mungkin spt yg Salim dan Shakir cadangkan dan disokong oleh Wan Z, mungkin kita dapat adakan gathering di Janda Baik, Pahang ... tempatnya pun baik, tenang dan nyaman.

So, happy trip to Salim & Shakir.

3 comments:

  1. Berita baik dari Tuan Mamsin. Dalam kesibukan kerja Tuan Mamsin masih mampu meluangkan untuk bersama kawan lama. Bestnya. salam semua.

    ReplyDelete
  2. Aku dok pikiaq bila hangpa 2s mai SABAH pada tarikh hangpa janji, aku cuba-cuba nak atur mana-mana tempat yang sempat dilawati dan berjumpa dengan kekawan lama. Aku cuba tengok. Harap-harap cuti aku lulus pd tarikh tersebut.

    ReplyDelete
  3. Hebat Tuan Zainuddin.Terima kasih,isyaLlah berjumpa kita di Negeri Kasihku

    ReplyDelete