Our Chat Room

Sunday, June 20, 2010

Bergambar Di Rumah Sharina

Selepas majlis kenduri di rumah Momin dan Marianah kami berjalan kaki pulang ke rumah Sharina. Di hadapan rumah Sharina aku lihat wajah yang pernah aku kenali.Memang aku pernah dilihat wajah ini. Dia berkaca matagelap. Cuacana panas.

Aku hanya memandang dari jauh. Aliran fikiran ku menari-nari mencari siapakah geragan wajah ini. Tak beberapa kemudian arus jalannya menuju ke rumah Sharina. Dia masuk ke rumah dan bersalaman. Sharina memperkenalkan,"Senior kita,Suraya." kata Sharina.

Sharina menghantar kami pulang ke Padang Bandaran,Kota Kinabalu. Suraya ikut sama. Dia sekarang di Pejabat Pelajaran Kota Kinabalu. Cukup berminat bincang pasal isu semasa. Beliau sentiasa mengikut perkembangan politik semasa di Semenanjung.

Kami tiba di stesyen teksi Padang Bandaran,Kota Kinabalu untuk menuju ke Kundasang. Perjalanan ke Kundasang agak perlahan. Kata pemandu teksi kami, Alimun kalau tiada 'gangguan' lori dia boleh pecut laju. Perjalanan ke Kundasang memakan masa selama 2 jam. Siti Dayang Suhaimin menunggu kami di Kundasang,"berhenti di Kundasang Kafe",pesannya kepada kami melalui hanfon.
BERSAMBUNG: Kami di Kundasang.

6 comments:

  1. hampa betul2 seronak dpt pergi melawat rumah kawan2 d sana,, hampa tak ajak depa mai sini pula ke?...

    ReplyDelete
  2. Kenduri di rumah Momin cukup meriah.Ada dua pelamin.Satu untuk Shakir( maaf...) satu pelamin kaum Dusun dan satu lagi pelamin biasa.Kami dapat melihat ramai masyarakat Dusun di sini.Pengantin lelaki adalah Salim ( maaf tersasul..0) Bukan. Anak lelaki Momin yang handsome.Dapatlah kami bermesra dan menikmati hidangan kenduri yang lazat.Tunggu videos bersama Momin.......live videos. Ajak hang mai hang tak mau mai..... non robert dah menyesal tu....

    ReplyDelete
  3. hampa ni asyik buat2 tersasul aje ! aku tak boleh dah ! dah monopaus bah, kah3.
    Tahniah ku pd keluarga mariana & Momin.

    ReplyDelete
  4. Aku setuju dengan Salim.Satu pelamin untuk Salim(dia ada satu qota lagi,maaf ya Tuan Salim,jangan tak ambil qota ni, rugi Tuan,kah,kah,kah).Zahari tak boleh,dah monopos!

    ReplyDelete
  5. rugi betul aku tak ikut sama..........

    ReplyDelete