Our Chat Room

Monday, March 5, 2012

Aku Baru Balik Mekah

Salam untuk kawan-kawan. Aku baru dari mengerjakan umrah. Aku pergi dengan keluarga.Seronok sangat rasaanya.Sukar hendak aku ceritakan.Nanti aku tulis lagi. Aku nak balik Penang. Nak jumpa Tuan Shakir dan Nana Mamsin. Khabarnya Nana Mamsin dah bertukar ke KL.
Tak tau di mana. Nana ni susah nak kontek dia. Telefon dia seratus kalipun belum tentu boleh.

Lebih mudah telefon Hj Bada yang duduk di hulu sana tu. Tak percaya telefon lah dia. Pasti Tuan Haji ni angkat. Tapi Tuan Haji susah nak telefon balik.

Ok,aku letih sangat.Tak boleh nak tulis panjang berjela.

3 comments:

  1. Baguslah tu Tuan Salim.Ajak Bang Non sama pi buat umrah.Boleh makan kebab kambing. Jangan bimbang nak kena gout punya.

    ReplyDelete
  2. Kebab kambing sedap.Aku ingat Bang Non boleh makan seekor kambing sampai tersandar kat dinding mesjid.

    ReplyDelete
  3. Bang Non seingat aku ada gout.Nanti sakit..huk!,huk!Janganlah ajak dia makan kambing.Udang galah ok kot!

    ReplyDelete