Our Chat Room

Thursday, March 8, 2012

Harun Rahman@ Mat Skoding


Telefon Aku berdering. Keluar nama Mat Skoding. Dia kawan baik aku semasa di maktab. Orang Dungun,Trengganu. Bila mengajar nak sebut "ikan",disebutnya "ekang". Peninglah pensyarah Ahmad Kamal nak beri markah. Itu cerita lama Tuan Harun.

Kita balik cerita asal. Dia telefon hendak datang ke Pulau Pinang. Anak lelakinya perlu melaporkan diri di Hospital Besar Pulau Pinang pada bulan April ini. Dia datang sekeluarga dari Trengganu.Nak tidur semalam di Pulau Pinang. Lepas hantar anak terus balik Trengganu. Katanya dia tak pernah datang ke Pulau Pinang. Inilah kali pertama hendak datang ke Pulau Mutiara ini.

Selamat datang Tuan Harun. Welcome!


Oleh Shakir Md Taha

3 comments:

  1. bila dia mai penang? aku balik malam ni .suruh dia contact aku.Aku lama tak jumpa dia.

    ReplyDelete
  2. 1 April 2012 ini dia mai Penang.

    ReplyDelete
  3. Baguslah Harun nak datang ke Penang.Aku semenjak balik ke hulu tak pergi jumpa Harun.

    ReplyDelete