Our Chat Room

Tuesday, March 8, 2011

Sungip Markon

Sungip Markon telah 10 kali dihubungi oleh Tuan Salim. Sekalipun tak dapat. Maklumlah Tuan Sungip Markon pegawai luar yang selalu keluar awal dari pejabat. Jadi sebab itulah kita jangan cepat-cepat 'talkin'kan dia. Mungkin di luar kawasan atau kualiti telefonnya tersangat canggih sehingga sukar dihubungi. Aku yakin Sungip masih sihat berdasarkan maklumat yang sampai ke tangan Aku.Demikianlah juga tilekan dan renungan segala pendita Melayu,Cina,Jawa dan Siam. Cuma mungkin sewaktu kami menghunginya dia diserang selsema. Suaranya yang tinggi 'idramnya' menyukarkan dia berbicara dalam telefon."HIDUP SUNGIP MARKON!

2 comments:

  1. Tuan shakir, sungip dah jadi PPD tentu sibuk.Kadang-kadang tu nak makan pun tak sempat.Kerja kena siap kalau tidak kena pressure.Jangan dapat blood pressure cukuplah.Di negara kita ramai yang kerja stress dan dapat b.pressure.Terlalu sibuk nak exercise pun tak ada masa.Nak angkat telepon pun tak sempat sb tu dia tak angkat.Tak apalah bang sungip nanti bila pension nanti boleh call kami.Kalau tak call tu betul kata shakir kena talkin sb tak tau berita hidup atau mati.

    ReplyDelete
  2. Takanlah Tuan Sungip nikerja 24 jam.Amboi nak angkat telefon tak ada masa. Kena belajar time management(pengurusan masa). Kalau tidak 'serabutalizationlah' Si Sungip ni.Besok dah tak ada kerja bolehlah call kami kot.Sungip jangan bodek dahlah,kah,kah,kah,kah

    ReplyDelete