Our Chat Room

Wednesday, February 24, 2010

Pak Mamsin Sekarang Di Mana?


Dua tiga kali Aku telefon Si Mamsin.
Dia ada 2 nombor telefon bimbit.
Dua-dua nombor ini tidak ada respon.
Seperti biasa Aku suka baik sangka(husnulzon)
"Aku di Bali,Indonesia.Ahad balik"
Begitulah bunyi SMS yang telah disen kepada Aku.
Dia dengan siapa dan apa tujuannya ke sana tidaklah aku tahu.
Aku tidak diberi tahu.
Jadinya tentulah aku tidak tahu. Bila dia beri tahu,nanti bolehlah aku beri tahu.
Kan begitu ya Pak Mamsin!

3 comments:

  1. Pak Mamsin...kenapa ke Bali tak beritahu gua.Gua mau ikut sama.Gua suke pergi Bandung.Kadang-kadang gua hilang di Pekan Baru.Kalau hang ada cuti panjang mai kita pergi ke China.Tambang tak berapa mahal.Hang ctc shakir sebab aku dah bincang dgn shakir untuk ke China.

    ReplyDelete
  2. Salim,Mamsin cadangge kite pegi Hindia.Dia spek Hindustani bolehe,Malayalam,malam dan mempelam banyak.Bole bikin acar.So better we go to India.Ajak Omar Sate,Mare hate sama.

    ReplyDelete
  3. OOiiii aku nak ikut, bila penuh duit tabung aku kontek , K.

    ReplyDelete