Our Chat Room

Friday, February 26, 2010

Mauludir Rasul 1980

Bersempena Mauludir Rasul hari ini.
26 Februari 2010.
Sdr.Zainal Abidin memberikan Aku gambar ini yang dirakam di hadapan Mesjid Negeri Kota Kinabalu,Sabah.
Lihatlah gambar taukeh maggi omar sate mare hate(Salim tentu tak lupa)
Omar tengah dok cekak pinggang.
Dia sekarang diPPD Kota Sarang Semut,Kedah.

Duduk dari kiri,no.4, Azizan Dahaman(Maulana)
Khabarnya ada di Perlis.

Berdiri dari kiri.no.2 Ngapah Mat Noh.
Pasal baca al-quran memang hebat.
Opsyen Seni Perusahaan 79/80

Berdiri dari kiri no.3 Md Yusof Harun @Mat Educated
Sekarang mengajar di SMK Bandar Tasek Mutiara,Simpang Ampat,Seberang Perai Selatan.
Berkahwin dengan juniornya,Cikgu Faridah,orang Tanjung(80/81)

6 comments:

  1. Ramai lagi rakan2 kita dlm gmbr ini hang tak sebut.

    ReplyDelete
  2. Non bukan Aku tak mahu sebut,cumanya aku tak pasti siapa mereka. Hang tolong sat!

    ReplyDelete
  3. Non...amboi yang cekak pinggang tu nak kena lelong kut.Lama aku tak pernah jumpa dia.Takkan hang tak kenai toke maggi.chal chal chal mere hate dapat curi maggi senang hati.Kisah lama nu bang omar.kalau ada masa ctclah aku kat sini.takkan cable telepon pun kena curi.Dah ada cucu ke bang omar? aku dah tambah empat.....empat pinggan nasi.

    ReplyDelete
  4. Salim sudah pasangan dua.Tetapi tiub baru.Tiub lama dah pancit. Sekarang tinggal satu.

    ReplyDelete
  5. masa ni aku belum tau pasai blog ni, la ni setelah shakir terjumpak muka aku kat FB, baru la aku berani masuk ni.
    Kenai tak mana aku - duduk 3 dari kanan, sebelah John - bahauddin.

    ReplyDelete
  6. Salamullah. Nak menjampuk. Sdra mungkin tak ingat saya.. AHMAD DIN.. 5 bulan bersama tuan, kemudian bertukar ke Maktab Perguruan Bahasa bersama Maureen Victoria Lai... Selalu jalankan aktiviti budaya bersama sahabat baik Nasir Rahman dan Rosli Tajul Ariffin. Kalau dalam gambar diatas yang berdiri no 4 dari kiri... Non mungkin masih ingat, Salim, Siti Salmiah danSiti Dayang.. Ingin bertanya... APA KHABAR SEMUA.. TETAP SEGAR DALAM INGATAN. FB: Cikgu Ahmad Din.. welcome

    ReplyDelete