Our Chat Room

Sunday, February 28, 2010

Minggu Orientasi 1980


Paling kanan sekali Khalid Zaharin.
Masa ni la Aku nak balas dendam,kata Mamsin(PIS 2) "Aku kena teruk"
Khalid cukup garang.
Macam harimau.
Amin Jawa pun apa kurangnya.
Md Robert Singapore slow and sedi.
Disuruhnya junior menghafal kalimat selamat,"Kita bukan ada apa-apa....
adala"Paling kurang 3 kali.
Mesti lancar macam bulet train.
Salim macam harimau berantai.
Dua tiga orangjunior kena bantai.
Tapi pandainya junior ni buat muka luncai
Mamsin........dok pasang getah burung.
Khabar-khabarnya getah tak mengena ataupun ayat tak cukup power.
Tiadalah hamba dapat menjawab.
I was not there.

6 comments:

  1. dasyat memang dashad aku pun naik takut kalau macam ni baik aku balik semenanjung saja kesal betul dtg maktab ini, itulah kata2 awal masa minggu oreantasi.

    ReplyDelete
  2. Depa buat gila-gila.Kena hembus lampu da,Merangkaklah.Macam2 ada.

    ReplyDelete
  3. aku dah lama dendam depa ni!tapi kita temadun, tak buat keja2 xtemadun mcm depa. Itu dulu, la ni depa dah insaf kott....

    ReplyDelete
  4. aku garang ke? setau aku akulah jejaka yang paling cool kat kolej..xcaya tanya ku derih, mat langau atau mr.robert atau john...

    ReplyDelete
  5. Salam. Saya masih ingat walau pun bersama tuan2 hanya 5 bulan, tapi minggu orientasi bermula sejak kita turun airport lagi.. Masih ingat saya.... AHMAD DIN (IS dari Perlis) Sahabat baik Nasir Rahman dan Rosli Tajul Ariffin

    ReplyDelete