Our Chat Room

Wednesday, February 10, 2010

Bertemu Kembali


Kami telah memulakan perjalanan dengan seribu langkah.
Aku,Mamsin dan Non dalam rangka bertemu rakan dari Maktab Gaya.
Di Tapah singgah di rumah Amiruddin Md Som(PG 79/80)
Kami tabik pada Amiruddin kerana kesungguhannya membantu Sekolah Rakyat.
Beliau sebagai orang kuat di sini.
Sebelah pagi di Sekolah Rakyat.
Sebelah petang di SMK.
Mendidik dengan penuh dedikasi.

4 comments:

  1. tq Shakir boleh kawan2 kita tengok gambar kita sekarang. Aku pun tabik kpd Tuan Amirudin krn berusaha mendidik anak bangsa kita dgn ilmu yg dia ada.Bila kita senang nanti kita pakat2 pi beri bantuan kewangan utk sekolah dia, insyaallah.

    ReplyDelete
  2. Tuan Zainal Aku kira itu satu cadangan yang cukup baik. Kita usahakan.Mamsin dan Salim tentu tak ada masalah punya.Terima kasih

    ReplyDelete
  3. Bila aku tengok gambar amiruddin tak berubah langsung.Masa kat college aku masih boleh ingat suaranya yang garau-garau.orangnya baik dan alim.baguslah semoga jasamu dikenang.cuma yang aku tengok banyak berubah member kita sebelah kiri(opp. mamsin) senyum dan tawanya tak berubah walau dimakan usia.Bolehlah on the way ke utara aku akan singgah di Tapah.mengeratkan silatulrahim.

    ReplyDelete
  4. Aku setuju dengan hang,Salim.Amiruddin macam biasa.Suraunya garau seperti dahulu.Bila kami sampai di rumahnya hidangan sudah tersedia.Sedaap makan tengahari di rumah kawan kita ni.Satu pesanan aku,kalau janji nak pergi, kena pergi sebab dia menunggu kita dengan makanan diatas meja.

    ReplyDelete