Our Chat Room

Monday, February 22, 2010

Md.Khalid Zaharin,Salim Ketunggap,Abd.Malik

Dari kiri Md Khalid,Salim Ismail,Abd Malik Ahmad.
Gambar ini telah disend oleh Salim Ismail kepada penulis.
Md Khalid di kolej orang kuat hoki
Opsyen perdagangan sama dengan Zainal (Non)
Juga Pengerusi Kelab Hoki.
Cukup kamcing dengan Salim
Abd. Malik Ahmad orang Besut.
Sekarang tinggal di Taman Mohd Amin, Butterworth.
Berkahwin dengan Fauziah Mahmud orang Bagan Serai.
Fauziah Mahmud mengajar di SMK Permatang Rawa.
Manakala Abd.Malik dengan profesion perguruan sudah putus kasih sayang buat selama-lamanya.(sudah potong bah!)

2 comments:

  1. Tuan malik & Salim aku selalu jumpa ni seorang ni Khalid tak pernah jumapa ada sesiapa yg mengenali dia tolong beri maklumat kpd kami, sekian terima kasih.

    ReplyDelete
  2. akum.. aku baru jumpa blok ni..aku memang x pandai komputer..tapi sronok lak dpt dgar khabar kawan-kawan.. banyak lagi member kat johor yang korang x sebut..aku sekarang kat semerah ..ko rang tentu ingat aku.TENGKU @ John Travolta

    ReplyDelete