Our Chat Room

Sunday, February 6, 2011

Gambar Lama,Kenangan Lama Bukan Surat Khabar Lama

















Gambar lama,kenangan lama tapi bukan surat khabar lama. Masihkah anda ingat siapa ini. Gambar ini dirakam pada tahun 1979 di Dewan Maktab Perguruan Gaya,Kota Kinabalu,Sabah.

Dari kiri Tuan Suhaimi Hussein berasal dari Pahang, Azizan Dahaman dari Perlis dan Nasaruddin Bujang orang Melaka.

Tahun 1979 Aku tinggal sebilik dengan mereka. Azizan Dahaman suka makan mi maggie. Umar taukeh maggie ada di belakang dalam gambar ini.

4 comments:

  1. dan belakang azizan - shafie, belakang shafie si john bahauddin dan sebelah john, aku. sebelah kiri john si amir.

    ReplyDelete
  2. Dan ada Mat Boria.Mat Boria kahwin lagi setelah Sang isteri dipanggil pulang oleh Ilahi.

    ReplyDelete
  3. Sebelah Nasarudin bujang tu Mat educated. Aku tak pernah jumpa kawan-kawan kita yang di dalam gambar di atas sejak keluar Gaya.Syukurlah pada Ilahi semuanya panjang umur. Abang Suhaimi mengajar di mana? Sesiapa yang ada nos teleponnya tlg ctc aku.Kalau kita buat reunion lagi bagus dapatlah kita bertemu kawan-kawan kita yang telah lanjut usia.

    ReplyDelete
  4. Sdr. Suhaimi sekarang Guru Bsar. Nama sekolahnya Aku sudah lupa. Tapi wajahnya masih seperti dahulu. Awet muda.No.telefonnya pun tiada.Dia berkahwin dengan anak saudara Subki Latif,wartawan terkenal itu.

    ReplyDelete