Our Chat Room

Monday, January 11, 2010

Fauziah Jepun@ Fauziah Sulaiman

Ketika dihubungi oleh Zainal Abidin Yaakub(PG 79/80) kelmarin Fauziah tidak ingat dengan nama ini.
"Akuk tidak ingatlah siapa kau"
Memanglah nama Zainal Abidin Yaakub tidak diingati kerana nama ini telah ditenggelami oleh nama Mr.Robert Singapore.
Dan nama inilah yang bermain dibibir 'freshie'
"Mr. Robert Singapore yang jaga Koperasi Maktab Jaya"
"Oh! Ya! Ya! baru Akuk ingat kau Robot"
"Kenapa kau tidak bilang awal tadi bah!

Anak kelahiran Ranau ini sewaktu di kolej kecil molek orangnya.
Sekarang udah tidak kecil molek lagi, sudah beeeeesaa!
Punya 6 orang anak.
Baru-baru ini suami yang tersayang telah pergi meninggalkannya buat selama-lamanya.
Al-Fatihah.

Mengajar di Ranau.
Semasa di Maktab Gaya(79/80) handal dalam masak memasak.
Maklumlah opsyen SRT.
Cukup aktif dalam kokom.
Tidak pernah absen dalam latihan hoki.
Selalu turun bersama Paulina ke padang.
Cukup kamcing dengan Mamsin(PIS 79/80)
Diriwayatkan Mamsin pernah meminjam gelang jed Fauziah dan............
Akhirnya Mamsin membeli gelang jed baru sebagai ganti

11 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Tuan Shakir semalam kita berbicara mengenai Fauziah Jepun hari ini dah buat cerita dah sangat ligat dan aku agak hang tersilap masuk profesion sepatutnya hang editor di wall street Journal, Times. Asian wall street,& The New York Times.

    ReplyDelete
  3. Terima kasih Tuan zabyps.kah,kah,kah,kah.

    ReplyDelete
  4. hoi anonymous tak bernama hantu raya, lansiak mana ni ada kata dekat kawan aku macam ini tak pa aku boleh cari siapa dia, sakir nanti kita ajaq dia cukup22 bukan susah nak cari dia sebab aku dah contribute dalam komputer aku senang saja,hoi anonymous lebih baik serah diri sebelum terlambat, nanti putih mata hg.

    ReplyDelete
  5. anonymous tak bernama apa hal senyap saja kalau lu rasa takut baik serah diri kenalkan dirimu.

    ReplyDelete
  6. Nanyang ke Tamil Nessan itu tak penting. Hang kalau berani tulislah nama.Yang penting ruangan ini hidup.Terima kasih sudi komen.

    ReplyDelete
  7. hooi anonymous hg jgn dok pelicei si sakir nanti aku sekat hg tengah jalan baru tau.

    ReplyDelete
  8. hoi anonymous kenal diri senang aku godam hang

    ReplyDelete
  9. sapa tu anonymous?? kalau nak komen tu hati-hati jgn bagi member sakit hati.cuba perkenai diri tu boleh aku komen.lebih baik tulis cerita drp komen yang tak sedap di dengar.member-member dah tak syok dengar kalau komen lebih-lebih.jangan marah be gentleman.

    ReplyDelete
  10. anonymous kalau komen tolong jaga sikit jgn bagi sakit hati org, aku rasa komen hang tak patut tak boleh cakap macam itu dekat kawan aku,kalau hg jujur minta maaf dekat mansin

    ReplyDelete
  11. Kak Fauziah, ingat saya lagi? Rosman PIS junior bilik Mamsin, Shakir, Azmi & Badaruddin Khatib. 1st. year duduk di LG!

    ReplyDelete