Our Chat Room

Thursday, January 21, 2010

KHAIRUDDIN RAJU

Hari ini (petang) aku sempat berbual melalui telefon dengan Khairuddin Raju PJPS 79/80
Tinggal di Keluang,Johor.
Beliau tidak begitu sihat.
Masalah saraf tunjang.
"Katanya,"Sakitnya Tuhan sahajalah yang tahu"

Pihak medikal mencadangkan dilakukan pembedahan.
Sehingga kini masih belum melakukannya.
Beliau sedang mencari alternatif lain.

Seingat Aku dia adalah orang kuat Maktab Gaya.
Pernah menjawat jawatan sebagai Setiausaha Asrama Lelaki tahun 1980.
No. telefonnya 013-7728185.

4 comments:

  1. aku telah menalefon khairudin raju hari ahad lepas dan berbual panjang dgnnya.

    ReplyDelete
  2. Non yang ceritalah sikit sebab hang dah berbual panjang dengan dia.Amacam?

    ReplyDelete
  3. Aku baru telefon Raju pada petang Jumaat lepas dapat juga berbual dengannya bercerita tentang sakitnya. Aku tak perasaan yang dia tinggal di Simpang Renggam kerana aku baru sahaja balik melwat sekolah di Batu Pahat. ialah sudah lama sangat tak jumpa, mau dekat 20 tahun lebih kalau tak silap namun ingatan kena lekat tape kat mata semasa ragging di Maktab dulu tak pernah lupa. Walaupun orangnya garang tapi hati mau baik bee. Memang sedih dengar kawang-kawan yang sakit sebegitu. Aku cadangkan kita semua ramai-ramai set tarikh gi rumah dia dapat juga berjumpa dan meziarahi kawan yang sakit. Amacam. Any comment. Bye Aku ANak Sabah.

    ReplyDelete
  4. Bagus juga cadangan tu.Biasanya yang dekat dengan Utara,Tengah Aku,Zainal dan Mamsin,kami pergi satu kereta ziarah kawan-kawan.Salam.

    ReplyDelete