Our Chat Room

Monday, September 13, 2010

Uncle Mus Peminat Setia Blogpis


Salim selalu menceritakan tentang Uncle Mus kepada Aku. Menurut Salim Uncle Mus selalu melayari blogpis dari London. Dan sebagai mana yang dicerita oleh Salim, Uncle Mus banyak membantu dia dan pelajar-pelajar Melayu di London. Beliau cukup rapat dengan Salim.Menurut Salim,Uncle kerap menelefon dia.

Beliau cukup suka membaca cerita-cerita yang kami paparkan dalam blog ini. Terima kasih Uncle Mus.InsyaLlah, pandai umur kita jumpa di Penang.

1 comment:

  1. Kalau ada yang pernah belajar di University of Portsmouth sekitar tahun 1997-2005 mereka pasti kenal uncle Mus.Kalau ada jamuan atau open house di rumah pelajar Malaysia uncle Mus pasti sampai bersama keluarga.Kalau student malaysia yang berkahwin dan buat kenduri di sini uncle akan sampai.Uncle kawan baik dengan Pak Mat Abu London iaitu bekas pemandu keretapi bawah tanah di London.Semua pelajar Malaysia di London akan kenal Pak Mat Abu.Kalau tak silap Pak Mat Abu berasal dari Bagan Serai,Perak dan menetap di London lebih 40 tahun.Aku pernah nak menyewa rumah Pak Mat Abu di London tapi penuh.

    ReplyDelete