Our Chat Room

Tuesday, September 7, 2010




Dikesempatan ini aku, Mohd Mamsin Anor Kassim, MPG PIS Class of 79/80 mengucapkan Salam Eidul-Fitr dan Maaf Zahir Batin kepada semua rakan-rakan ex-MPG. Apa yg dahulunya ter ..... - terkata, termakan, terambil, terdera (he he ... junior yg ter oriented) dan lain-lain ter ....), aku pohon ampun & maaf. Moga kita semua berjumpa lagi di REUNION yg bakal dirancang.

Salim, hang raya kat Kedah or Penang? Mai la rumah aku nanti dengan Shakir dan kalau ada member-member lain sama.

Wassalam

2 comments:

  1. salam mamsin dan kawan-kawan semua.Aku balik awal seminggu sebelum raya.Mula-mula cadang nak ke Alor Setar tapi kereta aku terlajak masuk penang bridge singgah buka puasa kat line-clear.Raya tahun ni tak semeriah tahun lalu kerana menemani bondaku yang telah uzur di hospital.Sempat juga telepon shakir tapi masa tak mengizinkan untuk bertemu beliau.Raya pertama cakap dengan mamsin dia kata ada di Taiping.Raya ke dua dah bertolak pulang KL.Trafic jammed atas jambatan.Patah balik terus ke Feri.Di sini juga jammed.Singgah kat komtar ronda-ronda dan pukul 6 petang barulah semua clear dan terus meluncur laju ke KL.Janji nak singgah rumah shakir tapi tak sempat.Insyaalah kalau tak dapat beraya kita buat reunion sajalah boleh jumpa dengan semua member-member lama.Selamat hariraya dan maaf zahir dan bathin kalau ada terkasar bahasa atau tersinggung perasaan harap ampun dan maaf.Yang baik datang dari Allah yang kurang tu datang dari saya.

    ReplyDelete
  2. Aku tak pasti sebagaimana tuan salim dan tuan Shakir, nana mamsin ni awat la liat sangat nak chat kat FB, plak tu di blog ni sekali sekala je, nyengol.
    Sibuk buat apa nana ooiii.....
    salam aidil Fitri dari ku untuk mu !

    ReplyDelete