Our Chat Room

Tuesday, September 28, 2010

John Travolta@Khalid Zaharin Sudah Dapat Dikesan Jejaknya


Tuan Zainal,Nana Mamsin,Tuan Zahari dan Tuan Salim Ketunggap,Khalid Zaharin sudah dapat dikesan. Dia berada di Semerah Johor. Dengan nada seadanya,"Aku baru jumpa blog ni dan Aku tak pandai komputer." Mamsin kata Khalid Zaharin bunyi sama dengan Khalid Ibrahim. Khalid Ibrahim ex-PNB. Khalid Zaharin pula ex-MPG. Aku kena tuntut sedikit hadiah daripada Tuan Zainal@Mat Robert.

Tapi gambar terbaru Tengku@John Travolta (TerNOW) belum Aku dapat. InsyaLlah bila dapat Aku siarkan.

7 comments:

  1. Hah.. sudah dpt?, sila jumpa aku nanti ada hadiah yg nak ku bagi,kalau boleh mesti ada bukti spt, no hp dia/ gambar terbaru baru ada hadiah...syabas Tuan Shakir....

    ReplyDelete
  2. ok. Tuan Shakir sudah sah, dak dpt dah, nanti jumpa aku, nak bagi special hadiah, kena cepat sebelum org lain, ambil dulu.

    ReplyDelete
  3. Salam YM Tuan Muda Tengku Zaharin

    ReplyDelete
  4. Terima kasih Tuan Zucafly sudi melayari blog ini dan mengukir nama di sini.

    ReplyDelete
  5. Aku dah sembang ngan khalid john travolta. Dengar macam ceria dan excited dia !. katanya sedang usaha buat FB, tunggu je la. Aku tengah cari idea macam mana nak nyakat zailan dan bahauddin ni.

    ReplyDelete
  6. Mat Langaupun dah masuk.Nanti kita dapat lihat komen Mat Langau.

    ReplyDelete