Our Chat Room

Saturday, September 25, 2010

Selamat Menunaikan Fardhu Haji


Didoakan kawan kita selamat pergi dan kembali dalam rangka menunaikan rukun Islam.
Saudara Badaruddin Khatib(PIS 79/80) akan berangkat ke tanah suci Mekah pada 17 Oktober 2010. Semoga mendapat haji yang mabrur.

Badaruddin sekarang tinggal di Baling dan masih mengajar lagi.

8 comments:

  1. Selamat menunaikan fardhu haji, semoga mendapat haji mabrur

    ReplyDelete
  2. Bang non bila lagi kita nak dapat title haji.Badar akan bergelar Haji Badar.Aku harap lepas dia pulang dari Mekah dapat bertemu dia di Baling. Apa macam Tuan Shakir kit konvoi ramai-ramai ke rumah dia.Aku tak pernah jumpa dia sejak 1981.Nanti bila dia balik dari Mekah suruh dia tulis sikit pengalaman semasa di mekah.Kami doakan agar selamat menunaikan fardhu Haji.Tuan shakir ada tak gambar Badar yang terbaru.Gambar lama macam gambar'wasiat'.Sedih aku tengok....

    ReplyDelete
  3. Tuan Salim semoga dirahmati Allah. Gambar itu diambil pada 1980.Makan tak berapa selera.Tu yang muka macam semperot sahaja. Kesiaaan. Nanti bila ke Baling Aku ambillah gambar TerNOW dia.Terima kasih Tuan Salim.

    ReplyDelete
  4. Rasanya kalau Badar sampai baling pertengahan Disember, aku dah ada di sana !, nanti kita konvoi sekali la, kot2 nak dapat kupiah ka, tasbih ka, air zam2 ka, apa2 ka .

    ReplyDelete
  5. Zahari!Tuan dah dapat orang Baling nak buat apa dengan benda tu semua kecuali air zam2.Semua benda tu belambak kat Baling tolak air zam-zam aja.

    ReplyDelete
  6. Semuga mendapat haji mabrur tn Boda,insyAllah. Pi sana tu doa-doakan le kat kami sama, agar dijemput juga sebagai tetamu istimewa di rumahNya.

    ReplyDelete