Our Chat Room

Wednesday, July 7, 2010

Namanya Che Li Din














Che Li Din nama diberi. Sahabat baik dengan Zakaria Yusof.Almaklumlah sekarang ini badan berseri-seri. Che Li dan Zakaria Yusof rakan sekelas(SP 79/80). Dan Mak We di sebelahnya siapa lagi kalau bukan Rosni. Che Li semasa tahun 2 di Maktab cukup fasih bahasa Melayu pelat Johor. Sekarang ini(2010) dah wak asal balik asal.

Sekarang bertugas di SMK Gurun Kedah(bukan Gurun Sahara) bersama isteri tercintanya,Rosni yang berasal dari Johor. Dikurniakan 2 orang cahaya mata. Seorang lelaki dan seorang perempuan.

Che Li petah bercakap macam orang politik. Seronok dengar cerita Che Li. Macam-macam ada.

4 comments:

  1. Bang Li kenapa terlebih makan......aku lama tak singgah Gurun sebab jarang balik ke Alor Setar sb mentua aku berada di KL.Aku selalu balik Penang sebab emak dan bapa aku masih sihat.Bapa aku 87 tahun dan mak aku umur hampir 80 tahun.Kalau hang turun ke B.Pulau singgah rumah aku.Hang boleh contact Ali.Dia akan bawa hang makan nasi kandar dekat Restoran Kayu. Bayan Baru.Dia selalu lepak kat situ.Kawan kita PPD Kuala Muda, Ismail Shaidan selalu ctc aku.Hang tak jumpa dia?

    ReplyDelete
  2. Che Li Din aku jumpa dia di rumah dan di sekolah.Di mengajar KH dan salah seorang Jurulatih Utama di Kedah. Rumahnya dekat dengan sekolah.

    ReplyDelete
  3. Tuuu... dia ! Che Li ooiii. Lebih kurang aku je !Dok selalu makan beras baru la ni.Aku plak pasai suka makan nasi waktu malam, pas tu ulam ngan air dingin. La ni, aku dah insaf ! lepas jam 6 tak makan nasi dah, minum milo ngan roti gadenia je ..

    ReplyDelete