Our Chat Room

Tuesday, July 20, 2010

REUNION

Salam for all,

Saya rasa reunion yg dicadangkan oleh Salim & Shakir tu is a good move towards reuniting the scattered Gaya College Ex-Traines. Mungkin utk permulaan ini, agak berat bagi sebahagian drp kita jika reunion tersebut nak diadakan di Sabah tetapi spt yg dicadangkan oleh Salim, di Janda Baik, rasanya ok kot (tak tau pulak pasai apa Si Salim ni suka sangat "Janda" - just joking, no harm meant to those janda). So mai la ni pakat-pakat berusaha to make this plan a REALITY. Rasanya syok kalu dapt jumpa kawan rakan lama for 1 or 2 days. Later on nanti mungkin kita boleh buat di Sabah pulak. Kalau di Semenanjung pun, rasanya kawan rakan kita kat Sabah pun ada yg boleh join, yg perlunya kita buat perancangan awal, so tiket AirAsia boleh dibeli dgn agak murah. So, hang, Shakir & Salim kena la jadi project manager; aku percaya Salim & Shakir boleh!

So, let us together work towards making this effort a reality.

Wassalam

3 comments:

  1. Penempatan untuk reunion di Sabah Aku dah kenal pasti.Tempat menginap di Sabah sudah dikenal pasti.Yang ini Aku,Momin & Marianah dan Wan boleh uruskan.Yang penting komitmen kalian.Ongkosnya aku kira tiada masalah.Di Janda Baik Tuan Salim tangguh beres.Namanya Janda baik tapi hutan dara Tuan Syed.

    ReplyDelete
  2. Salamullah: Count me in even tough I am PIS Gaya 1980/81. Add my FB : cikgu ahmad din

    Thanks

    ReplyDelete