Our Chat Room

Wednesday, July 7, 2010

Rindunya Jambatan Tamparuli

Perjalanan ke Kota Marudu tidaklah terlalu payah.
Cumanya jalanraya masuk ke SMK Bandau belum diturap dengan tar.
Dalam perjalanan pulang kami singgah sebentar sekadar melepaskan rindu pada Jambatan Tamparuli.
Pn Sharina selaku ketua rombongan kami menelefon Emy @Lasimi Durod(PIS 79/80).
Beliau dalam perjalanan untuk menemui kami.
Emy datang bersama anak lelaki.
Suaminya Charles Spawa tidak dapat datang kerana tidak berapa sihat.
Kami hanya berbual melalui telefon.
Emy masih cantik seperti dahulu.
Mampu mengekalkan keslimannya.
Ramah dan cukup mesra.

5 comments:

  1. Yang baju coklat tu adik Emy ke ? kalau Emy! tak kan wajahnya tak berubah sedikit pun ?.
    Aku rasa ini camera trick ni.... ??

    ReplyDelete
  2. Aku rasa dalam banyak-banyak gambaq kawan-kawan lama yg aku tengok, rasanya cuma Emy saja yg boleh aku identify straight away - tak berubah banyak si Emy ni; kau makan & pakai apa Emy???
    Yang lain-lain tu, nak kena renung lama-lama baru lah perasan ... kita kena belajaq kat Emy la ...

    ReplyDelete
  3. Bila aku berjumpa dengan Emy hari itu aku terperanjat. Bukan apa-apa.Emy macam dahulu.Suaranya,senyumannya,keramahannya,ketawanyaseperti 30 tahun dahulu.

    Zahari banyak makan beras. Makanlah jagung. Barulah slim.

    ReplyDelete
  4. Betul ba....emy tak berubah.cuma umurnya saja berubah.suaranya macam 30 tahun dulu.aku suka tengok wajah emy macam zaman remaja.Tolong bagi petua supaya kami dapat ikut.Sahabat aku Zack dan Che Li Din (macam kembar siam) suka makan roti canai dan teh tarik.Aku suka minum green tea.Baik untuk semua.Nak tau tak aku baca satu artikel di Negara China ada satu kawasan tu suka minum green tea berbanding dgn kopi susu
    umur mereka panjang hampir 100 tahun.Boleh cuba........

    ReplyDelete
  5. Minum green tea memang baik untuk kesihatan.Nampak muda dan ceria.Badan jadi kuat dan sihat.Kata orang tua-tua,tulang besi,urat dawai,teguh tegang tegap kau badan,cerah masa depan,boleh tambah.....

    ReplyDelete