Our Chat Room

Friday, August 20, 2010

NEW TITLE, NEW OUTLOOK

Howdy/Salam utk semua,

Memandangkan blog kita mempunyai capaian/hits yg agak memberangsangkan; melebihi 12,000 dalam tempoh lebih kurang 9 bulan shj dan juga mengambil kira pendangan & pendapat kawan-rakan, saya telah menukar 'Title" blog dari Gaya College Class of 79/80 kepada Ex-MPG, Kota Kinabalu.

Pada peringkat awalnya sewaktu saya & maulana Shakir merancang utk create blog ini, memang lah onjektif kami hanya utk mengumpul rakan-rakan dari PIS class of 79/80 shj, tetapi kemudiannya melalui blog ini ramai lagi kawan-rakan dari opsyen lain dan cohort lain yg turut serta. Ramai yg mengadu "... oohh, blog ini untuk geng PIS saja, so kami tak mau join la ...", so here guys & girls, I have changed the title and the outlook to reflect the multi options and multi cohorts members & visitors!

We even have visitors from across the globe; from as far as USA, London and even Russia!

But, I am so sorry, I cant change the URL of the blog "pisgayacollege" 'coz if I do so, ramai pulak yg akan 'kehilangan' blog ini nanti. Tak pa lah noo, URL tu address saja, bukan ada apa-apa pun.

Happy blogging! Cheerio.

1 comment:

  1. Aku cukup gembira dengan perkembangan ini.Ramai yang masuk dan melawati laman sawang ini tapi seperti kata Salim Ketunggap tak ramai memberi komen.Komen anda menjadikan blog ini lebih meriah lagi. Tidak hanya sekadar dipinggiran! Aku dan Mamsin cukup berterima kasih atas pandangan yang diberikan demi kebaikan blog kita ini. Kita perlukan lebih ramai Zahari Manan,lebih ramai Wan Zainuddin,tukang komen seperti Zainal Robert@Mat Siam@ Abang Non untuk blog ini. Salam untuk semua.

    ReplyDelete