Our Chat Room

Friday, August 6, 2010

Yusof Maulud Bersama Keluarganya
















Aku ada memaklumkan kepada Tuan Yusof yang aku akan turun ke Kuala Lumpur. Dia bertugas di Puterajaya. Khabarnya besar juga jawatannya. Selalu juga dia menelefon aku bertanya khabar.
Hari itu selepas seminar dia menjemput ke rumahnya.Isterinya Aminah juga rakan sekolej semasa di Maktab Perguruan Gaya,Kota Kinabalu,Sabah. Yusof dan Aminah melanjutkan pelajaran hingga ke peringkat master. Sekarang sudah boleh dipanggil Datuk Yusof Maulud kerana sudahpun mempunyai seorang cucu dan akan bertambah seorang lagi tahun hadapan.

5 comments:

  1. sala.tahniah untuk keluarga bahagia ni.terima kasih min,kerana masih mengingati sudi menelefon saya kelmarin.Terima kasih kepada tn shakir yang menjadi tali penghubung silaturrahim kita.insyaallah, jika diizankanNya kita akan dapat bertemu kembali nanti........

    ReplyDelete
  2. Sof hang punya senyuman masih sama macam dulu-dulu. Ceria selalu.

    ReplyDelete
  3. Ct dan Abdul Halim terima kasih sudi baca dan komen.A. Halim mana gambar terNOW Tuan. Emaillah lat Aku. Salam.

    ReplyDelete
  4. masa hang pi jumpa c usop ni, masa tu aku d Melaka 3-5 ogos tfon kamarudin dia d KL , aku naik kereta jabatan kalau pi sendiri memang aku nak singgah d putrajaya..aku tau hang d sana...

    ReplyDelete
  5. Salam bang usop !!
    Kita sama2 dlm geng kuda kepang, cuma kami baru tau yg hang nyeludup masuk setelah hujung tahun !!.
    Dulu depa gelar Mat Taik.. Kan ? Maaf.. saja nak komfem.
    Masih ingat kat aku ka ?..

    ReplyDelete